SILVEREX ZUBNE ČETKICE

SILVEREX ČETKICE ZA ZUBE

Pred godinu dana probala sam Silverex zubne četkice i shvatila da su na našem tržištu nešto doista posebno što dosada nisam probala.



Kada sam je prvi puta koristila nisam znala sve dobre strane ove četkice za zube, a to su ioni srebra!  Nakon svakog pranja zuba, vaši zubi su glatki; to je sasvim logično jer pranjem čistite vašu caklinu od nečistoća. No ono što mi se posebno sviđa kod ovih četkica je što su mi zubi posebno glatki.

Mislila sam da je to samo neka varka ili nešto što se događa samo tijekom prvog korištenja određenog proizvoda. No nakon nekoliko puta shvatila sam da je to do četkice i njezinih vlakana. Mislim da je to do vlakana i njegove debljine. Naime debljina vlakana ove četkice je 0,08 mm, a pri vrhu 0,01 mm.

ULTRA FINE ČETKICA



Iz tog se razloga ova četica ponaša istodobno kao i zubni konac.

Osobno to mi je najveći plus kod ove četkice, jer nikada nisam imala naviku koristiti zubni konac. Imala sam ga prije jedno 10 godina i nešto sam pokušavala ga koristiti, ali nikada zapravo nisam znala kako ga koristiti i onda sam nakon određenog vremena odustala.


Iako sam ja odustala od uporabe zubnog konca ne smatram da je to bilo dobro za moje zube. U svojih 19. godina imam samo dvije plombe koje sam napravila prije 2 godine, tako da generalno imam jako zdrave zube.





Nosila sam fiksni aparatić od kraja 7. razreda osnovne do kraja 1. razreda srednje (2 godine). Silverex ima dva modela četkica za zube; Ultra fine i Medium četkice. Probala sam obje i sviđaju mi se obje!

Ultra fine četkica se preporučuje osobama koje imaju osjetljivu caklinu, fiksni ili mobilni apratić, dok je Medium četkica nešto čvršćih vlakana i preporuča se svima onima koji žele čvršću zubnu četkicu i dubinsko čišćenje vaših zubiju.



Ne mogu odabrati koja mi je draža. Možda Medium jer još bolje i dublje očisti vaše zube.

Jeste li vi probali Silverex četkice? Kako su vam se svidjele?

Posjetite moj instagram profil: @anitasirola9

Posjetite instagram profil od Silverexa: @silverex.hr
XOXO

Anita

Primjedbe

  1. Odlican post.. Nisam cula za ovu cetkicu, ali bih je volela isprobati ^_^

    Ako zelis pogledaj moj blog, nova sam.. Ako ti se dopadne zaprati i ostavi komentar, uzvraticu ^_^ <3

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising