SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

 RECENZIJA: SOLGAR  SKIN, NAILS AND HAIR FORMULA
Drage moje, 
danas ću vam govoriti o Solgar-ovim tabletama za kosu,nokte i kožu.


OPĆENITO O PROIZVODU: Solgar Skin, Nails and Hair su tablete (nadomjestak prehrani) za kožu, nokte i kosu. Pospješuje rast kose i jača nokte te poboljšava izgled kože. Jedno pakiranje sadrži 60 tableta koje se uzimaju dva puta dnevno nakon obroka.






MOJE ISKUSTVO: Ove godine moja je kosa postala jako slaba i primjetila sam da mi ispada više nego prije. Počela sam koristiti šampon Hair Pride (o kojem ću vam više govoriti u slijedećem postu) i kokosovo ulje. Šampon i ulje obnovili su moje vlasište; vlasi su mi manje opadale, a nove su počele rasti. Solgar sam počela koristiti 15.3. i završila sam sredinom svibnja. Počela sam koristiti Solgar prvenstveno za nokte jer su mi oduvijek bili slabi i krhki, i nikada ih nisam mogla nalakirati jer nisu bili dovoljno dugi. No moram priznati da me Solgar u početku nije nimalo oduševio. Prvih tjedan dana pojavilo mi se dosta prišteva na licu što nije bilo uobičajeno za moju kožu. Nakon toga sam pročitala na forumima da se to često događa u prva dva tjedna uzimanja tableta. Nakon otprilike dva tjedna nokti su mi ojačali i produljili su se. Nakon korištenja dva pakiranja Solgar vitamina nokti su mi zaista postali dugi i jaki. Doduše najviše sam zadovoljna s činjenicom da mi je kosa postala jača i manje je vlasi ispadalo s mog vlasišta.

CIJENA: cca 140kn
EFIKASNOST PROIZVODA :
a) ZA KOSU: 4/5
b) ZA NOKTE: 3/5
c) ZA KOŽU: nisam primjetila nikakvu razliku prije i poslije korištenja prozivoda

Odista mi je žao što proizvod nije u potpunosti djelovao na meni jer sam na internetu vidjela da se ljudima jako sviđa  i da djeluje.
Nadam se da vam se svidio post, u slijedećem ću pisati o Hair Pride šamponu za rast kose.
XOXO Anita

Primjedbe

  1. ja sam takodje istrazivala sta je dobro sa rast kose, videla sam i esi kapsule pa me zanima ako si probala tvoje neko iskustvo?
    drugi kazu da su jako zadovoljni ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam esi probala. Probala sam i merz koji je bio baš specificiran za nokte no ni to mi nije djelovalo. Za rast kose kokosovo ulje je spas. :)

      Izbriši
  2. Probaj B complex i psenicne klice za nokte i kosu.
    A sto se tice rasta kose, meni je crni sampon rijesio sve probleme. Jest da nije ugodnog mirisa dok se kosa ne osusi, ali kosa mi je rasla ko luda, lijepo ocisti tjeme. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja Sam koristila ovaj za nokte I Nije pomoglo...
    Http://imagineLoveInspire.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising