Sona krema

Drage moje,
danas ću s vama podijeliti proizvod koji me spasio od akni; doslovno.

O MOJOJ KOŽI: Nikad nisam imala toliko velike,cistične,potkožne prišteve do sredine 2015. Ljeti su to bili manji prištevi, ali ih je bilo količinski jako puno pogotovo na području čela. Kako je došla jesen moja koža se samo pogoršavala i pogoršavala do točke kad mi je praktički cijelo lice bilo prekriveno cističnim aknama. Zato sam odlučila potražiti pomoć dermatologa i otišla sam u Polikliniku Markušić u Opatiji. Prvo sam koristila kremu s aha kiselinama koja mi je situaciju dodatno pogoršala i bila ostavljala je izrazito neugodan peckavi osjećaj na mojoj koži. Onda sam prešla na Sona kremu koja mi je polako,ali sigurno počela skidati akne s lica.
O SONA KREMI: Sama krema funkcionira na principu da potiče ubrzano ljuštenje stanica kože koje su upaljene, mrtve i kojima nije mjesto na vašoj koži. Krema se stavlja navečer prije spavanja zbog toga što sadrži adapalen (vrsta retinoida) koji je glavni sastojak koji uzrokuje ljuštenje vaše kože, a i u isto vrijeme ima protuupalno djelovanje,ublažava osjetljivost i nadraženost kože. Mali savjet ako koristite ovu kremu kada ja vani izuzetno hladan zrak (ako ste na zimovanju i ako je temperatura ispod 5 stupnjeva) nemojte ju koristiti jer se meni dogodilo da mi je koža bila izuzetno suha i ljuskava.
Imajte na umu da se ova krema izdaje isključivo na recept.

REZULTATI: Nakon otprilike 3 mjeseca (više manje) moje cistične akne su nestale. Idalje imam prištiće, no nisu onakvi kakvi su bili prije i većinom su povezani s mojom prehranom i hormonima (kada su oni dani u mjesecu izgledam kao pizza s čajnom kobasicom,ali što se može).

POLIKLINIKA MARKUŠIĆ: Za polikliniku sam čula preko preporuke. Izuzetno su moderni, profesionalni, ljubazni i razumiju potrebe pacijenta. Dr. Markušić povezuje sve unutarnje procese s vašom kožom; od prehrane pa do vaše povijesti bolesti. Uz korištenje kreme imala sam dva tretmana čišćenja: mikrodermoabraziju i kemijski piling. Više mi se sviđa mikrodermoabrazija jer vam je nakon nje koža kao bebina guza, dok se u kemijskom pilingu koriste kiseline koje meni jednostavno nisu odgovarale. Ukoliko razmišljate o odlasku kod dermatologa svakako kontaktirajte Polikliniku Markušić.

Još uvijek nisam dovoljno hrabra da objavim svoje slike bez šminke koje su slikane krajem 2015., ali samo želim da znaju svi koji imaju bilo kakav oblik akni, da niste sami.

Nadam se da vam se svidio ovaj post.

XOXO

Anita

Primjedbe

  1. Ja sona gel koristim dva tjedna. I sad odjednom mi lice osulo sitnim prštićima. Dal je to nuspojava. Dal da je prestanem koristiti Neznam ni sama više..

    🙈🙈

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, jesi li je nastavila koristiti ili? Kakva je sada situacija

      Izbriši
    2. Oprosti što ti dugo vremena nisam odgovorila. Sonu nastavi koristiti prema uputama koje si dobila. Znaj da je čišćenje lica od prištića dugotrajan posao koji iziskuje vrijeme, tvoj trud i prave proizvode. Važno je da uz sonu imaš zdravu prehranu, tjelovježbu, da se ne stresiraš i da redovito ideš na čišćenje lica. Ja Sonu ne koristim od 2016. godine.

      Izbriši
  2. Moj sin koristi Sona gel oko 2mj.za sad još uvijek nema rezultata.Jedino što sam primjetila da nema velikih porkožnih prištwva.Najbolje rezultat je imao sa Duac gelom.Godinu dana mu je lice super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj sin koristi Sona gel oko 2mj.za sad još uvijek nema rezultata.Jedino što sam primjetila da nema velikih porkožnih prištwva.Najbolje rezultat je imao sa Duac gelom.Godinu dana mu je lice super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja već jednu godinu imam problema sa zatvorenim komedonima, pojavili su se nakon što sam koristila veliku količinu krema za hidratizaciju, trenutno samo koristim vodu na licu, situacija se je jako pogoršala imam ih po cijelome licu, ne znam što da radim, nisam još išla dermatologu ali uskoro planiram, možete li mi preporučiti neke proizvode da ih se riješim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odite kod dermatologa, jer prema onome što ste opisali situacija je loša. Osobno nisam dermatolog i nikad nisam imala komedone, pa zato vas ne želim savjetovati, jer nisam za to kompetentna.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Msc krstarenja / Msc cruising