L'Oreal True Match Foundation review / Puder recenzija

Drage moje,moji, tko god da čita :)
danas sam odlučila napisati post o puderu koji je jedan od najboljih koje sam koristila. Radi se o L'Oreal-ovom True Match puderu. Koristila sam najsvjetliju nijansu Vanille Rose 2.R/2.C. Prije nego što sam kupila ovaj puder nikada nisam koristila puder koji nema matte finish. Moram priznati da sam u samom početku bila jako jako skeptična. Nisam znala dal mi se sviđa ili ne, dal izgledam ko disko kugla pošto prirodno imam masnu kožu, a puder ima dewy finish. No oduševio me!!!! Jako se lako nanosi i brzo se blenda u vašu kožu. Prekrivenost je toliko visoka da nekad nisam trebala poslije pudera staviti korektor. Stoji na vašem licu iznimno dugo, bez pretjeranog razmazivanja. Jedina zamjerka samom puderu je da je nijansa koja je u Hrvatskoj najsvjetlija idalje pretamna za mene, što kada nosim kosu u repu je vidljivo i to me jako smeta. Nadam se da će to popraviti ako ne onda ću potražiti svijetliju nijansu u inozemstvu ukoliko ona postoji. 

Prekrivanje: 9/10
Izdržljivost: 10/10
Pakiranje: 10/10
Tekstura: lagana i prozračna

Nadam se da vam se svidio post.

XOXO

Anita




Hello every1!
Today I wanted to talk about one of my favorite foundations of all times; L'Oreal True Match foundation. I use the lightest shade Vanille Rose 2.R/2.C. Since I have never used a foundation that had a dewy finish before this one I wasn't really sure what to think of not only the product itself but the formula as well. It blew me away!!!! It is so easy to apply and it blends into your skin perfectly. The coverage is flawless #beyonce. This foundation has such a unbelievable lasting performance (up to 16 hours).

Coverage: 9/10
Lasting performance:10/10
Packaging: 10/10
Texture: very light

Hope you liked my post.

XOXO

Anita

Primjedbe

  1. Odlican mi je ovaj puder. Voljela sam ga prije cesto nositi, sada rijede. Super ti je post :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising