Urban Decay Naked Flushed

Naked Naked Naked. Brend koji je bio jedan od onih koji me najviše intrigirao (uz Mac naravno) kada sam tek počela gledati Youtube i u mojim ''šminkerskim početcima''. Naked Flushed Palette je jedan od onih ''Sve u jednom'' proizvoda koji mi nikad nije privukao pažnju iz nekog razloga. Dobila sam ga za poklon na moj 17. rođendan i od tad ga koristim neprekidno. U početku sam koristila samo bronzer i rumenilo, no odnedavno koristim samo highlighter i odličan je. Vidi se iz svemira kada ga stavite (dobro ne baš iz svemira,ali znate što mislim).Pigmentacija je odlična, Proizvod dolazi s ogledalom koje je savršeno kada idete negdje na put jer nemorate nositi još jednu stvar sa sobom jer ogledalo već imate. Jedino što me smeta kod proizvoda jest činjenica što se pakiranje čini (i po meni jest) jako krhko. Jednom mi je pao na prednji dio i cijeli unutarnji dio proizvoda se jednostavno smrskao. No možda je to jednostavno moja krivica što nisam bila pažljivija. U svakom slučaju nadam se da vam se svidio moj post. 

Pigmentacija: 8/10
Pakiranje: 7/10
Izdržljivost: 7/10

XOXO

Anita






Naked Naked Naked. The brand which intrigued me the most (and Mac of course) when I started watching Youtube videos and started having interest in make-up in general. Naked palette was one of those all in one products which never caught my eye, but things have changed let me tell you. Ever since I got it for my 17th birthday I have been obsessed with it. In the beginning I only used the bronzer and the blush but recently I have been using the highlighter and I am in love. You can see the highlighter from the universe (not really but you know what I am talking about). The pigmentation is unreal and the packaging is very convenient because it has a mirror. The only thing I am not a fan of is the fact that the packaging is very fragile. I have only dropped it once and it broke. Although I should have been more careful with it so it might be my fault. Anyway I hope you liked my post. 

XOXO

Anita

Primjedbe

  1. Jako zanimljiva paleta. Ali ja se vise odlucujem za kupovanje zasebnih stvari, jer ne zelim kupiti paletu gdj mi se svida samo jedan proizvod :)
    Odlican post draga :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto tako razmisljam kad kupujem, ali ovaj proizvod je zaista odlican

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising