Illamasqua eyeshadow Heroin

Drage moje,
evo me napokon. Danas sam htjela govoriti o sjenilu koje koristim nekoliko mjeseci svaki dan. Riječ je o Illamasquinom sjenilu u nijansi Heroin.Boja je apsolutno savršena za dnevnu šminku. Sjenilo je karakteristične svijetlo smeđe boje koju ja imam prirodno na pregibu kapka i zato je idealna nijansa za moj kapak. Koristim ga kao boju koju preko cijelog kapka i također za konturu svoga lica. Neobično zar ne? Kada radim konturu prvo stavljam Heroin ispod jagodica, te onda izblendam s bronzerom. Trik sam naučila od Nikki s kanala Nikkitutorials (OVDJE). Sjenilo je izuzetne pigmetacije i ostavlja predivan izgled na vašem licu. Iako je jako jako skupo sjenilo je izuzetne kvalitete i stvarno vrijedi svake kune,a trajat će vam najmanje dvije godine; ja ga imam već šest mjeseci i potrošila sam ga jako jako malo.

Nadam se da vam se svidio post.

XOXO

Anita


Hello everyone!
I'm back! Today I will be talking about my absolute favorite everyday eyeshadow by Illamasqua. The shade I am obsessed is Heroin. Why you ask? Well... It's a perfect everyday shade for my lids because the color of my crease is pretty similar to Heroin. The only difference is that Heroin is darker which adds extra definition to my eyes. Also I love using as a contour shade. I apply it below my cheekbones and then blend it with my favorite bronzer. The eyeshadow has an amazing pigmentation and it will last on you so long even without primer. Even though the eyeshadow is very expensive I do not regret buying it. I have been using it for six months now and I am no near hitting pan. My favorite shadow ever!!!!

Hope you liked my post

XOXO

Anita

Primjedbe

  1. Nisam nikada ovo sjenilo vidjela niti cula za njega, ali izgleda zanimljivo :)
    Zapratila sam te <3

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising