Summer 2016 must haves

Ljeto je moje najdraže godišnje doba i zato sam htjela s vama podijeliti moje Ljetne favorite (must haves).
Summer is my favorite season of the year that is why I wanted to share my Summer must haves with you. So here they are.

Bronzer is the one make-up product I can't go without in the summer time. The one I have been loving this year is from the Naked Flushed palette. When I have a tan I looove applying a little bit (a lot) of bronzer all over my face and body. I apply it even when I go to the beach. If you want to see a in depth review on this product you can click HERE.

Bronzer je jedan od onih proizvoda bez kojih nemogu u ljetnim mjesecima. Trenutno mi je najdraži onaj iz Naked-ove Flushed palete. Volim koristiti bronzer zato što ističe moj preplanuli ten, zato ga koristim ne samo na licu već i na tijelu. Stavljam ga čak i prije plaže. Ako želite vidjeti recenziju ovog cijelog proizvoda kliknite OVDJE.

We all get oily at some point in our life. Some of us (like me) have oily skin all year around so this product is perfect for us. Even when I am not wearing make-up in the summer time I like using a translucent compact powder because it controls the shine on my face very well. I like using the Essence All About Matt! translucent fixing compact powder. I am still using my Rimmel Stay Matte pressed powder from time to time but this one is just more practical when travelling because of the packaging.



Kako imam masnu kožu ulje i sjaj na njoj nisu nepoznanica, zato moram koristiti mattirajući puder tijekom cijele godine, a pogotovo u ljetnim mjesecima. Iako sam bila vjerna Rimmel Stay Matte puderu u kamenu, nedavno sam prešla na Essence all about matt puder. Jednostavniji je za upotrebu zbog pakiranja i praktičniji kada putujete negdje.


L'Occitane has been on of my favorite brands of all times. This summer I have been loving their new Skin Perfector (Pivoine Sublime) line. I have tried all of the products from the line, but the one product I gravitate to the most is the Essence perfectrice. I use it before I apply my cream. The effect it gives is unreal. My face looks more alive, glowing and radient. When I apply my foundation after using the essence my face looks absolutely balm. Even thought I have oily skin this product works for me.



Kao što znate L'Occitane je jedan od mojih najdražih brandova. Od njihove nove linije za Savršenu put probala sam sve proizvode, no proizvod koji me se najviše dojmio je serum. Koristim ga prije nego što stavim svoju dnevnu kremu i odličan je. Ostavlja moju kožu nahranjenom, zdravom i s posebnim prirodnim sjajem na licu. Ukoliko niste spavali dobro i koža vam ima jednoličan izgled ovo je savršen proizvod koji će vratiti sjaj i zdravi izgled vašoj koži.

In the summer time I gravitate towards bright colors on my lips. My absolute fave is my Maybelline lipstick in the shade 910 Shocking Coral. As the name says this shade is shockingly amazing and with a bit (actually a lot of your summer tan) it looks stunning. I love this lipstick so much!! The pigmentation is great and its lasting performance is very good. If you are planning on eating I would advise you not to use this lipstick because it will  smear right off.


U ljetnim mjesecima obično gravitiram prema jarkim bojama ruževa. Moj najdraži ruž je Maybelline-ov u nijansi 910 Shocking Coral. Kao što ime nijanse kaže on je šokantno dobar i odlično stoji ukoliko ste preplanuli. Pigmentacija ruža je odlična, dugo traje na usnama, no nije baš najbolji ukoliko planirate jesti s njim jer će se lako skinuti s vaših usta.

I hope you liked my post. 

XOXO 

Anita


Primjedbe

  1. Odlicne si proizvode izabrala!
    Definitivno, bronzer i matirajuci puder su must have :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican izbor proizvoda! :) Obozavam tvoj blog.

    Ja sam spremila julske favorite pa mozes da pogledas.. poslednji post i youtube kanal. <3
    http://fashionandallaboutthat.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising