Rimmel London Lasting Finish 25hr Breathable puder recenzija

Moram priznati nisam posebni fan Rimmela kao branda. Jedino što sam od njih ikada probala je bio Rimmel Stay Matte puder u kamenu koji je stvarno odličan, no to me nikada nije nagnalo da kupujem neke druge proizvode branda.


Nedavno sam dobila tester novog Rimmel London Lasting finish 25hr Breathable pudera i moram priznati da sam se oduševila.

Kada sam kupila puder dočekalo me prvo i jedino razočaranje kod ovog pudera,a to je pakiranje. Osobno volim kada su tekući puderi pakirani u staklenu bočicu s pumpicom. Ovaj puder je u staklenoj bočici, ali aplikator mi se uopće ne sviđa. Mislim da ova vrsta aplikatora koja se koristi za pakiranje korektora poprilično nehigijenska i generalno magnet za bakterije.





Puder je odličan. Prekrivenost je srednja/visoka i ono što je meni osobno bitno je što vam stvarno treba mala količina proizvoda da biste prekrili sve nepravilnosti na vašoj koži. Što se tiče finisha koji puder daje vašoj koži; nije ni mat ni hidratantni finish već nešto između.

Ono što mi se stvarno najviše sviđa kod ovog pudera je što puder na vašoj koži ne izgleda umjetno, već kao još jedan sloj kože.

Puder je stvarno odličan i preporučila bi ga svima. Imali suhu, normalnu ili masnu kožu mislim da je ovaj puder pun pogodak.

Ono što me najviše sviđa kod ovog pudera je što dugo traje na vašoj koži.

Prekrivanje: 9/10
Izdržljivost: 9/10
Pakiranje: 4/10

Nadam se da vam se moj post svidio. Pogledajte moju Facebook stranicu Anita loves beauty.
XOXO
Anita



I have to admit I am not a huge fan of Rimmel as a brand. The only product I have ever tried is the Rimmel Stay Matte powder which is amazing, but it never intrigued me enough to try other products by Rimmel.

Recently I received a tester of the new Rimmel London Lasting finish 25hr Breathable foundation and I have to admit it I loved it.




After a while, I bought the foundation. Honestly, I did not like the packaging (and still to this day I do not like it). I usually only like foundations that have a pump because with this kind of applicators (which are commonly used for concealers) because I think they are more prone to bacteria.




The foundation itself is lovely. Coverage is medium/ full. What I've noticed about this foundation is that a little amount of product goes a long way. The finish it gives is semi-matte semi glowing.

I think this foundation is perfect for every skin type. Oily/normal or dry this is a foundation for you.

Coverage: 9/10
Lasting performance: 9/10
Packaging: 4/10

I hope you liked my post. Check out my Facebook page Anita loves beauty.
XOXO
Anita

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising