Ardell trepavice

Donedavno nisam koristila umjetne trepavice. Iako sam završila tečaj šminkanja u rujnu 2017. umjetne trepavice idalje ne stavljam često. Je li to zbog činjenice što ne izlazim puno ili što su moje trepavice prirodno podosta duge, ali nekako rijetko ih koristim. Katkad mi i sama težina trepavica smeta jer jednostavno nisam navikla da mi nešto preteže trepavice.




Ardell individualne umjetne trepavice kupila sam još u 10. mjesecu 2017. Moram priznati da su me oduševile i da mi se više sviđaju pojedinačne trepavice koje stavljam samo na krajevima trepavica, nego obične trepavice koje se stavljaju na svaku trepavicu. Jednostavno mi se više sviđa takav prirodni look koji postižem s ovim trepavicama.



Njihova cijena je vrlo prihvatljiva (40 kn) i uz to su jako kvalitetne. Zato bi ih preporučila svima!



Nadam se da vam se post svidio.
XOXO
Anita



Until recently I did not use false lashes. Even though I finished a make-up course in September of 2017, I simply don't wear them often. Is it the fact that I do not go out much or the fact that my lashes are naturally very long I don't really know. Honestly, I have the problem with the weight I feel on my lashes while wearing false ones.




I bought Ardell individual lashes in October of 2017. I have to admit that I loved them. I prefer using individual lashes on the ends of my lashes (on the outer corner of the eye) because they look more natural.





They are really cheap (only 7 dollars) which is amazing! Also, their quality is extremely good. I would recommend them to every1.


I hope you liked my post.
XOXO
Anita

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising