Esencia vitamini za kožu i nokte

Oduvijek sam imala slabe nokte koji lako pucaju. Iako mi se rijetko listaju, često pucaju i jednostavno ne žele rasti. Pila sam razne vitamine Solgar, Merz, ali mi nikad ništa nije pomagalo.
Počela sam koristiti Esencia B-kompleks vitamine prije 5 mjeseci. Moji nokti su mi počeli rasti, očvrsnuli su, ne pucaju i ne listaju se. Ako mislite da su mi narasli nenormalno to nije slučaj. Moji nokti su generalno sitni i kratki tako da je ovo poboljšanje za mene veliko.

Pakiranje sadrži 30 kapsula koje se piju jednom dnevno nakon obroka. Obično pijem kapsule nakon doručka jer mi je tada najjednostavnije i ušlo mi je u naviku. Čim prekinem piti B-kompleks nokti mi pucaju i više nisu jaki kao prije. Tako da nemojte zaboraviti dnevnu dozu jer će utjecati na vaše nokte (barem utječe na moje).


Esencia vitamini za kožu i nokte
Topla preporuka svima koji žele povećati kvalitetu svojih noktiju. Promjene na koži također vidim. Prištića generalno imam manje, a potkožni se pojavljuju samo prije onih dana u mjesecu. Izuzetno sam zadovoljna i toplo bi preporučila svima jer su pristupačne cijene (25-30 kn ovisno gdje ih kupite).

Nadam se da vam se svidio ovaj post.
XOXO
Anita

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising