Application for Erasmus exchange

Ideja za studiranje u Španjolskoj po prvi puta mi je sinula 2012. godine kada sam po prvi puta posjetila Barcelonu. U to vrijeme moje znanje španjolskog je bilo vrlo ograničeno iz razloga što sam jezik učila isključivo preko telenovela. Kada sam počela ići na sate španjolskog shvatila sam da ću najbolje naučiti španjolski ako jednog dana budem živjela u Španjolskoj.

Još u srednjoj školi sam čula za Erasmus razmjenu studenata i znala sam da je to nešto u čemu bih se htjela isprobati. Kada sam upisala fakultet, već sam se u drugom semestru prijavila na natječaj za Erasmus. Prijava sama po sebi nije bila komplicirana. Sve što je bio potrebno jest prijepis ocjena, moji osobni podaci i uvjerenje od fakulteta da sam student.

The idea of doing my studies in Spain came to me when I first visited Barcelona in 2012. At that time my knowledge of Spanish was very limited because of the fact that  I had been learning Spanish only through Spanish telenovelas. As I started going to Spanish classes at the end of that year I realized that the only way I am trully going to learn Spanish if I live in Spain one day.

From the moment I have heard about Erasmus as a program, back in high school, I knew this was something I would like to try for myself. I applied to Erasmus+ program in the second semester of my first year on college. Applying for the program was not complicated. Every you need to apply is your score transcript, personal data, and verification that you are a student.



Prijava

Kada je Uniri objavio natječaj i u njemu popis fakulteta na koje se može ići na Erasmus razmjenu, izabrala sam dva fakulteta. Moj prvi izbor bio je grad Huelva na zapadu Španjolske, a drugi izbor Zaragoza na istoku Španjolske. Upala sam u svoj prvi odabir i bila sam izuzetno sretna.

Izabrala sam grad Huelvu zbog njenog lokaliteta. Naime, osim što sam htjela iskusiti kako je to živjeti i studirati u drugoj državi, htjela sam i putovati. Huelva se nalazi nadomak Seville, Portugala, Gibraltara i Maroka. Zbog toga sam izabrala Huelvu, a i zbog pješčanih plaža nećemo se lagati.

Osoba koja me također inspirirala za odlazak u Španjolsku je Matea Potočnjak koja je 2016. godine bila na Erasmus programu upravo u Huelvi. Sve o njenom Erasmus iskustvu možete pročitati na njenom blogu.

Application

When the University of Rijeka published the list of faculty facilities which offer Erasmus exchange for our Faculty I chose two of them. My first choice was Huelva in Spain, and my second choice was Zaragoza also in Spain. I got in my first choice and was extremely happy.

I chose Huevla because of the region where it is situated. I wanted to not only experience how is it like to live and study in another country but also I wanted to travel and see places such as Seville, Portugal, Gibraltar, and Morroco. Because of that, I chose Huelva; and because of sandy beaches, I am not gonna lie.

Someone who also inspired me to go to Spain was Matea Potočnjak who experienced Erasmus exchange in 2016 in Huelva. Everything about her Erasmus experience you can find on her blog.

Stipendiranje

Najveća prednost Erasmus razmjene je upravo to što vas Erasmus kao program stipendira prilikom vašeg odlaska na razmjenu u drugu državu. Visina vaše stipendije ovisit će o zemlji u koju idete na razmjenu. Ukoliko ne položite minimalno 15 ECTS-a od predmeta koje polažete na fakultetu u stranoj državi, morat ćete vratiti cijeli iznos stipendije koji ste dobili. Također 80% stipendije dobiva se prije početka razmjene,a 20% stipendije se dobiva nakon završetka programa.

Scholarship

The greatest advantage of an Erasmus exchange is the fact that Erasmus as a program finances your stay in another country through a scholarship. The amount of money you will receive depends on the country you are going to. If you don't pass your exams and get a minimum of 15 ECTS from the subjects that you are taking you will have to return the money you received from the Erasmus scholarship. Also, you will receive 80 % of your scholarship before you on your Erasmus exchange and 20% after you finish the program.


Odlazak...

Ostalo je nešto manje od mjesec dana prije mog odlaska u Huelvu. Moram priznati idalje nemam osjećaj da ću vrlo uskoro otići 2500 kilometara od kuće i tamo provesti 5 mjeseci. Ne znam što me čeka, ne znam kako ću se tamo snaći i provesti. Ono što znam je da me to ne znanje izuzetno privlači.

Za kraj ću vam reći jedan mali savjet koji sam naučila tek nakon što sam izabrala kolegije koje ću slušati u Huelvi; prije nego što odabirete fakultet na koji ćete ići na vašu Erasmus razmjenu, pogledajte poklapaju li se predmeti s vašim predmetima koje slušate u Hrvatskoj. Moram priznati da se ja o tome baš i nisam raspitala. Kada se vratim iz Španjolske morat ću položiti sve kolegije iz ljetnog semestra koje će moji kolege slušati i polagati dok sam ja u Huelvi. Iako me to malo brine, vjerujem u sebe i da ću uz pomoć svojih profesora i kolega riješiti sve što se od mene očekuje.

I have some advice for you which I have learned through my application process; when you apply to Erasmus do your research on which classes you can take while you are away.

Leaving...

In less then a month I will be going to Huelva. I have to admit I don't have the feeling that soon I will be going 2500 kilometers away from home. I don't know what is waiting for me out there and how am I going to manage in situations I have never been before, and will I have fun. The thing I know is that I am attracted to fear of unknown.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising