Inspire me konferencija (drugi dio)

I napokon je stigao drugi dio posta vezan za Inspire me konferenciju!



U prošlom postu sam pisala o općenitim nekim stvarima vezanim za samu konferenciju; od organizacije, programu, voditeljima i dr. Ukoliko ste propustili taj post pogledajte ga sada kako bi vam ostatak ovog posta imao više smisla.

U ovom postu ću se više bazirati na predavače i networking. Naime osnovni cilj ove konferencije je da se inspirirate, da naučite i da se umrežite (networking). Ako vas zanima nešto više o samoj konferenciji odite na njihovu web stranicu Inpire me ili ih kontakrirajte putem društvenih mreža. Oni će odgovoriti na sva vaša pitanja, jer ja možda ne znam sve odgovore na ono što bi vas konkretno moglo zanimati.

Još jedna stvar koju jednostavno moram naglasiti prije nego što krenem pričati o predavačima, jest činjenica da su fotografije ispadale očajno. Sve fotografije! Slikane mobitelom, profesionalnim fotoaparatom, s bljeskalicom, bez nje. Osvjetljenje unutar i izvan dvorane je kriminalno. Iz tog razloga se nadam da će Inspire me poraditi na tome.

PREDAVAČI

Krešimir Macan

Osobno, Krešimir Macan je bio najveća senzacija ove konferencije. Pr i marketing stručnjak, savjetnik naših uvaženih političara, jedan od prvih hrvatskih youtubera, zadivio me izjavom koja glasi otprilike ovako:'' Pojavom društvenih mreža ljudi su otkrili kako se povezati i shvatiti ono što kupac želi. A kada nije bilo bitno uvažiti mišljenje kupca?'' 



Njegova priča je bila odista inspirativna i nadam se da će Inspire me objaviti na njihovom Youtube kanalu njegov govor jer je stvarno vrijedan slušanja.



Krešimir Macan je završio studij elektrotehnike, bio turistički vodič i govorio je o tome kako mu je upravo to radno iskustvo naučilo ono najbitnije; slušati svog kupca. Ako vas nešto zanima o njegovom poduzeću Manjgura slobodno pogledajte i raspitajte se.

Dejan Nemčić

Profesor iz geografije koji mi je vratio vjeru u hrvatsko školstvo. Dejan Nemičić je profesor u jednoj osnovnoj školi koji je uspio u potpunosti približiti geografiju svojim učenicima. Oformio je vlastiti projekt ''Uživo sa svih kontinenata''. Projekt je koncipiran da učenje geografije se oplemeni uključenjima uživo iz svih dijelova svijeta. Doslovno svih! Kada bi učenici učili o Africi imali su uključenje sa safarija gdje su učenici svojim uzbuđenjem i usklicima probudili lava.


Njegovi učenici su također sudjelovali u njegovoj prezentaciji. Deset njegovih učenika na bini su naveli osobine koje su bile potrebne da bi Dejan uspio u svojem poslu. Više o njegovom pozivu i projektu možete saznati ovdje.

Tarik Filipović

Jedan od naših najpoznatijih glumaca i televizijskih voditelja Tarik Filipović ispirčao je priču kako mu je jedan vlasnik cementare iz BiH ponudio poznajmašnu svotu novca ukoliko bi Tarik bio zaštitno lice cementare. Tarik je to odbio, no ono što mi je bilo najzanimljivije u toj njegovoj priči jest ono što se dogodilo poslije. Njegov dugogodišnji prijatelj Ćiro Blažević ga je priupitao zašto je odbio tu ponudu. Tarik mu je odgovorio kako se nije mogao zamisliti da reklamira cementaru, na to mu je Ćiro rekao: '' Za te pare, i govna bi reklamirao.''.


Nakon njegova govora stavila sam nešto novo na bucketlistu: otići na predstavu ''Ćiro'' u kazalište Kerempuh. 

Hana Hadžiavdagić Tabaković

Hana je dugogodišnji Inspire me predavač. Gostovala je na raznim Inspire me konferencijama; od Pule do Zadra pa i Zagreba. Nakon što sam pogledala njena dva govora na Inspre me youtube kanalu bila sam oduševljena. Posebno me dojmila njezina životna priča od mladih dana do reality-ja Farme koji joj je bio odskočna daska da postane novinarka na Novoj TV, Hayatt televiziji i danas kao influencer.

Ono što me zasmetalo i prošle i ove godine jest činjenica da Hana uvijek vrti istu priču o svome životu; repetativna je. Možda to radi kako bi je ljudi koji nikad nisu čuli za nju bolje upoznali, ali meni koja sam za nju već čula i znam tko je ona i čime se bavi to nije uopće zanimljivo.

Neki njezini intervjuji koje je radila u posljednje vrijeme su aktualniji i govore o njoj u zadnjih nekoliko godina i o njenom poslu kao influenceru.

Networking

Ovakvi tipovi evenata su idealni za upoznavanje ljudi i širenje kontakata. Krešimira Macana upoznala sam na kavi prije same konferencije. Dok sam Unu Pašić Gregović upoznala preko Instagrama! Una je jedna divna, iskrena osoba, puna energije. Uz to je prava ljepotica i girly girl koja piše na svom blogu koji definitivno morate pročitati.  



Nikada ne znate ko će dotaknuti vaš život. Možda upravo vaša najveća konkurencija vas inspirira da napravite nešto bolje, prekretnicu u vašem životu, natjera vas da postanete bolji. Ili vas netko jednostavno inspirira svojom pričom i potakne vas da i vi krenete u istom smjeru, da ostvarite svoje želje ciljeve i snove.

Želim se zahvaliti Dejanu Nemčiću koji mi je vratio vjeru u hrvatsko školstvo i želju da jednog dana mojoj djeci predaju profesori poput njega.

Isto tako želim se zahvaliti Uni koja mi je otvorila nove horizonte u poljima studiranja, trudnoće, ljubavnih veza, braka, prijateljstva, posla i načina rada na radnom mjestu u samo jednoj kavi. Nadam se da ću se uspjeti sresti s njom još jedanom prije nego što postane mama.

Nadam se da vam se svidio post.

XOXO

Anita 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising