Liu Jo Minorica


LIU JO MINORICA 

Iako je cijena torbi dosta visoka ja sam htjela kupiti jednu manju torbu jarke boje i kada sam vidjela Liu Jo Minorica torbu u plavoj boji znala sam da je ona za mene. Od kad sam je kupila  nisam je prestala nositi. Mala je,praktična, elegantna s prekrasnim zlatnim ukrasima. Za remen je pričvršćen manji privjesak s mnoštvom zlatnih resica. Logo Liu Jo-a je na ovoj trobi iznimno uočljiv što meni osobno ne smeta, ali imajte na umu da to nije ovako uočljivo kod svih modela. Torba je izdržljiva, neće vam se oštetiti tako lako i ukoliko prođete s noktom po torbi neće ostaviti trag. Sve u svemu jako mi se sviđa torba, dizajn i sve na njoj i svakom bi je toplo preporučila.

Možda vam se čini čudno što tek sad pričam o ovoj torbi iako je imam već dvije godine, ali nekako do sada nisam htjela pričati o njoj iz razloga što je na skupljoj strani.


Nadam se da vam se moj post svidio.
XOXO
Anita


LIU JO MINORICA 

My first ever Liu Jo bag was the Minorica blue bag from 2016 spring/summer collection. I fell in love with the color of the strap, the details argh EVERYTHING!  It is a small bag with beautiful gold details such as fringes which are connected to the belt. This bag is very sturdy and if you are not careful with your thing sometimes (like me) have no fear the leather on the bag will not be damaged. The thing I don't really like so much on this bag is the logo itself. It is a little bit too big but what can you do. I like everything about this bag because it is elegant and vibrant and AMAZING!


I have had this bag for two years now and I am writing this post now. Why is that? The reason behind all of that is the fact that this is a pricer item and that is all. 

I hope you liked my post.
XOXO
Anita

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising