Mac Sore, Spice i Rubi Woo

Mac je oduvijek bio jedan od onih proizvoda koje sam ja htjela imati i probati. Prošle godine se to i ostvarilo kada sam kupila Mac Rubi Woo ruž. No danas neću pričati o Mac ruževima,već o Mac olovkama za usta. Posjedujem tri i moram priznati da sam iznimno zadovoljna sa svakim od njih. Nijanse o kojima ću govoriti su Rubi Woo, Spice i Soar. Mac olovke su izuzetno kremaste, mekane, lagano se nanose, dugo traju na ustima i iznimne su pigmentacije. Moja najdraža nijansa je Soar, tipična Kylie Jenner boja. Iako Kylie koristi (ili je koristila s obzirom da sad ima vlastitu liniju šminke) Soar pomiješan s Mahogany ili Spice-om meni je osobno Soar sam po sebi odličan. Volim te roskasto smeđe nijanse za dnevni look, dok Rubi Woo koristim većinom za navečer pošto je to vrlo intenzivna crvena nijansa. Dok nisam imala Soar neprekidno sam koristila Spice. Kao što možete vidjeti na slikama Spice ima više smeđih tonova u sebi dok je Soar s druge strane više roskast (ta famozna boja mesa). Imam samo riječi hvale za ove olovke i nijednu pritužbu (osim činjenice da nisu najjeftinije). Kakva vi imate iskustva s Mac-om? Imate li kakvu preporuku za neke druge Mac-ove proizvode? Napišite u kometare :D

XOXO

Anita


 MAC SORE


MAC RUBY WOO

 

 MAC SPICE


 MAC LIP LINERS






Mac has always been one of those brands on my wish list. And I have to say some of my dreams did come true last year when I bought Mac Rubi Woo lipstick. But today I will be talking about Mac lip liners. I have three of them and I must say I am truly satisfied. The shades I own are Rubi Woo, Spice and Soar. Mac lip liners are creamy, soft, easy to apply, long lasting and extremely pigmented. My favorite shade is definitely Soar without a doubt. Soar is a classic Kylie Jenner shade even thought Kylie uses it with Mahogany or Spice (or she used to because she has her own make-up line now). I usually use Spice and Soar in the day time and Rubi Woo in the night time. I bought Soar a couple weeks ago but before that I was using Spice on its own and it worked out wonderfully. As you are able to see by the pictures Spice is more on the brown side and Soar is more of a pinkish shade. I have only great things to say about these lip liners. Have you tried Mac lip liners? Which Mac product would you recommend me? You can write it down in the comments section :D

XOXO

Anita

Primjedbe

  1. Super post, ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam. <3
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post. Pogledaj moj blog i učlani se, uzvratiti ću. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising