RIMMEL APOCALIPS

Drage moje,
evo mene drugi put u četiri dana! Danas vam donosim recenziju od Rimmel Apocalips u boji Celestial. Proizvod sam kupila još ljetos kada sam ga svakodnevno koristila, no nekako što sam ga više koristila to me proizvod više razočarivao. Gledala sam neke youtube videe od stranih youtuberica početkom 2014. godine jer je izašlo njihovo novo izdanje. Svaki video koji sam gledala ocijenjivao je ovaj proizvod kao fantastičan ni ruž ni sjajilo već nekakva kombinirana tekstura s iznimnom hidratacijom,pigmentacijom i postojanošću tokom cijelog dana. Uvjerena kupila sam proizvod u boji Celestial. Kada sam stavila proizvod na usne pigmentacija je bila fantastična, usne su bile hidratizirane kao da sam stavila Labelo na njih, usne su mi se sjajile kao da sam na njih stavila jako pigmentirano sjajilo. Nakon samo 15-20 minuta taj sjaj je nestao. Nakon sat vremena pigmentacija je bila slabija,ali je hidratacija još bila ok. Poslije dva sata taj ruž sjajilo što god da je, skorilo se na mojim usnama i mogla sam ga doslovce skinuti kao kad skidate masku za lice koja se ljušti. Usne mi nakon toga nisu bile suhe ni iziritirane. Cijena u Hrvatskoj za ovaj proizvod je 50 kuna. Meni se iskreno nije dopao. Nedavno sam počela stavljati ispod njega olovku za usne u nadi da ću produžiti postojanost boje i sjaja, no s olovkom bez olovke efekt je bio isti. Imajte na umu da je ovo moje mišljenje i da tko zna možda ćete se oduševiti kada probate ovaj proizvod, no meni nije jednostavno legao. Rimmel kao brend inače jako volim. Koristim njihov stay matte powder koji je najbolji za puder u kamenu ako imate masnu kožu i njihova sjenila koja su jako pigmentirana, lijepo se nanose i blendaju. Žao mi je što me je Apocalips razočarao jer sam imala jako velika očekivanja od njega.

Vidimo se uskoro.
Pusa,
Anita.




                                  REVIEW: RIMMEL APOCALIPS


Hello my dearest followers,
this is my second post in four days! Today I'm bringing you a review of Rimmel Apocalips in the color Celestial. I bought this product last summer and I used it very frequently back then, but the more I used it the more I hated it. I hear about the product a while ago watching some youtube videos. Every video that I watched said that this product was amazing in every aspect (pigmentation, hydration and consistency). I was convinced and I bought the product for the price of 50 kn (5 pounds or 9 dollars). When I applied the product on my lips everything was great. The pigmentation was amazing, my lips was hydrated and my lips were shining like I put a really pigmented lipgloss on my lips. After only 15-20 minutes that shine was gone. After an hour the pigmentation was weaken and the hydration was ok. After 2 hours the product was peeling of my lips as if I had a mask on my lips and I could take it off because it was peeling. Unfortunately I don't like this product. I've tried to wear it on top of the lip liner it didn't make much of a difference. You should have in mind that this is my review and that maybe if you try it you would like this product. I love Rimmel as a brand. I use their eyeshadows and their stay matte powder, but I just didn't like this product. I had really big expectations for this product and I am really disappointed.
See you soon everyone!
XOXO Anita

Primjedbe

  1. Ja sam se bas razmisljala oko nekoliko sjajeva ta usne i ova dva su bila medju onima koje sam htela da kupim. Verujem tebi i sada definitivno necu kupiti ove sjajeve i lakse cu sada odluciti. Hvala na divnom postu. I smatram da je jako dobro sto pises na dva jezika , imaces vise clanova i pregleda. :)

    styleonfirstplace.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. I have that product too,but It didn't have such a horrible effect on me. It is just that it loses shine so fast! I hate that fact,so I don't use it so often.
    p.s You have a great blog,could you check out mine! I would appreciate it.
    http://sarah-in-neverland.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising