L'OCCITANE BB-CREAM

Drage moje,
Danas sam vam odlučila napisati recenziju o L'Occitanovoj BB kremi. Ovaj proizvod volim nositi u proljeće, a pogotovo za vrijeme ljeta jer je tada moja koža tamnija i boja koju posjedujem 01 Clair/Light mi savršeno pristaje uz ten. Prekrivanje je za BB kremu fantastično ako nemate velikih problema s kožom već samo pokoji prištić. Ne bih preporučala ovo nekome čija je koža izrazito masna i nekome tko ima problema s kožom zato što nećete dobiti prekrivanje koje vam treba. Osobno imam masnu kožu koja nekako ljeti postane suha pa mi treba nešto što će joj dati sjaj i energiju. Prije nanošenja same BB-kreme ne stavlja ni hidratantnu kremu ni primer na lice. Ovu BB-kremu rijetko koristim za vrijeme hladnijih mjeseci iz više razloga: zbog toga što imam jako svijetlu put nijansa mi ne odgovara, zbog toga što mi je u hladnijim mjesecima koža dosta masnija nego ljeti i BB-krema jednostavno ne odgovara takvom tipu kože zbog toga što onda daje dodatan sjaj koji meni ne treba (jer ga moja koža dovoljno sama proizvodi i zato mi treba mat finish), zato što rumenilo i bronzer znaju izbiljediti nakon određenog vremena,a i sama BB-krema zna izbilijediti jer nije namijenjena da se nosi toliko sati koliko je ja obično nosim. Također jedna velika mana ovog proizvoda je to što dolazi u samo dvije nijanse. Tekstura je lagana i najbolje ju je nanositi prstima. Trenutno koristim ovu BB-kremu za konturu lica i funkcionira odlično. Ima i zaštitni faktor 30 što je uvijek plus. Za svakodnevnu upotrebu preporučam ovu BB-kremu svima koji imaju normalnu i suhu kožu. Nadam se da vam se svidio ovaj post.
XOXO
ANITA


                                                 

Hello everyone,
today I decided to write a review about L'Occitane BB-cream. I really like to wear this product on my skin during spring and summer time so I thought this is the perfect time to do this post because spring will come very soon. There are many reasons why I don't wear this foundation during the colder months: because the shade that I own is too dark for my skin when I'm not tanned, because my skin is dryer than in the winter months so I need something that will give my skin some glow and energy (which usually in the winter time I don't need because my skin produces oils itself so I need a mat finish and not dewy) and because blush,bronzer and the BB-cream itself tend to smear off my face because this BB-cream doesn't last long on the skin (only 6-8 hours). This BB- cream will give you light to medium coverage. If you have akne prone skin this will not cover them fully and I advise you to not use this if you have oily skin because it will give you shine that you don't want. Usually I put this product on with my fingers because I find that it gives the most natural and flawless finish. This product has SPF 30 in it which is always a good thing to have because the sun can be bad for your skin not only in the summer time but all year around. Currently I'm using this product to contur my face and I really like the effect that it gives. The only bad thing about this product is that it comes in only two shades which sucks. I would recommend this product for everyday use to someone who has normal to dry skin. I hope you like this post.Talk to you soon

XOXO
ANITA

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising