BEOGRAD- JOŠ JEDANPUT

Kao što sam obećala drugi dio mog posjeta Beogradu je tu. Moje oduševljenje samim gradom  ne bi stalo u jedan post, pa sam upravo iz tog razloga odlučila napraviti dva.

As promised part two of my trip to Belgrade is here. My excitement for Belgrade could not quite fit into one post so I decided to break it into two.


Ono što nisam naglasila u prošlom postu je to da sam prilikom svog posjeta Beogradu sve sama organizirala; što znači da nisam koristila usluge ni jedne putničke ili turističke agencije. Nekako više preferiram putovanja koja nisu organizirana od strane neke agencije. Na taj način idem gdje god mi srce poželi,ne osjećam se kao kofer kojeg konstantno neko vuče vamo tamo i samim time više osjetim grad u kojem se nalazim, nisam umorna i bolje se provedem.

Something I did not mention in my last post is that I organized my trip to Belgrade on my own; meaning I did not hire any travel agency. I find that I enjoy traveling much more when I organize it on my own. That way I see stuff I really want to see and I am not dragged somewhere like a suitcase. With that being said, I am not tired when travel and I actually get to feel the city I am in.


BETON HALA

Ukoliko želite odvesti svoju bolju polovicu na romantičnu večeru Beton Hala je defintivno mjesto za to! Nalazi se nekoliko minuta od Beograda na vodi, a na njoj se nalaze brojni kafići i restorani. Iako nisam ni pila ni jela u nijednom od njih, sve se čini izuzetno primamljivo! Nadam se da ću slijedeći put kad dođem u Beograd imati priliku jesti u jednom od tih restorana. Šetnica uz Savu i pogled na Kalemegdan je nešto što ovom mjestu dodaje onu čar koja uljepšava svaki dejt.



BETON HALA

If you want to take your partner on a romantic dinner Beton Hala is just the place you are looking for! It is located just a few minutes away from Belgrade Waterfront, and it has many amazing restaurants and bars to choose from. Even though I have not been to any of these, they all look amazing! I hope the next time I come to Belgrade I will have the opportunity to eat in on of those restaurants. Walking beside the river Sava and the view of Kalemegdan is that something magical that you need to make a date even better.

Noćni život

Zašto posjetiti Beograd dok ste još studenti? Bogat noćni život! Bio ponedjeljak, srijeda ili pak nedjelja u Beogradu je svaki dan dobar dan za izlazak. Preporučujem vam aplikaciju pod nazivom ''Gde izaci'' na kojoj imate pregled svih klubova, kafana i splavova te nastupe pjevača i dj-a. Ta će vam aplikacija pojednostaviti donošenje odluke gdje će te otići tu večer u izlazak.

Ukoliko volite pop i rnb muziku preporučam vam splav Freestyler, a ukoliko više volite balkansku muziku splav River je odgovor na vaše pitanje.

Nightlife

Why you should visit Belgrade while you are still a student? Because of the nightlife! Whether its Monday, Wednesday or even Sunday it is a good day to go out. I highly recommend you to install an app called ''Gde izaci'' which has a list of all clubs and performers that day in Belgrade. This app is a lifesaver when deciding where to go out.

If you like Rnb music I recommend you to go to spalv Freestlyer, but if you want to listen to some Balkan music go to splav River. 

Cijene

Još jedan razlog zašto trebate posjetiti Beograd u studentskim danima jest činjenica da je podosta jeftin. Želite li jesti u najboljim restoranima na Skadarliji ili u restoranu Kalemegdanska terasa ili jednostavno želite popiti piće s prijateljima u klubu ostat ćete iznenađeni koliko je zapravo sve dosta jeftino. 


Prices

There is one more reason why you should visit Belgrade in your student years- it is very cheap! If you want to eat in some of the Belgrade's finest restaurants such as ones on Skadarlija street or restaurant called Kalemegdanska terasa you will be surprised by the fact that everything is very cheap.

Gdje jesti?

Definitivno najbolje mjesto za doručak u Beogradu su Haris Palančinkarnice. Izbor je odličan, poslužuju svježe voće, ali pazite se jer su palačinke (kao i sve ostalo u Beogradu) jako zasitne.

Where you should eat?



Ljudi 

Pri povratku u Hrvatsku mnogi su me pitali kakvi su Srbi domaćini. Moram reći da su ljudi predivni. Izuzetno su srdačni, ljubazni, uvijek spremni pomoći; jednostavno divni! Jedinstveni su i vrlo brzo postajete njihov prijatelj, dok ćete u Hrvatskoj još dugo, dugo vremena biti samo poznanici.

People 

When I returned to Croatia many of my friends asked me how do Serbs act as hosts? I must say they are amazing. Very amicable, kind, always willing to help you out; amazing! They are trully one of a kind. When they first meet you, you are instantly their friend, whilst in Croatia, you would be an acquaintance for a very long time

Ovo je Balkan

Za kraj...
Surova realnost činjenice da se nalaziš na Balkanu te ne uhvati na Knez Mihajlovoj gdje su dućani kao što je Armani, Tommy Hilfiger, Gerry Webber i brojni drugi. Nego malo dalje, u ulici Maršala Birjuzova (gdje se nalazio apartman u kojem sam odsjela). Kada sam se probudila u Rijeci, gradu u kojem živim, vidjela sam kako netko kopa po kontejneru. Probudim se u Beogradu, vidim kako netko kopa po kontejneru. Iako smo udaljeni 550 km, iako se razlikujemo po mnogočemu, u nekim stvarima smo nažalost vrlo vrlo slični.

This is Balkan

In the end...
The reality that you are in the Balkan area does not kick in when you are walking down Knez Mihajlova where you can see stores such as Armani, Tommy Hilfiger, Gerry Webber and so on. It kicks in a little bit further when you are in a street called Maršala Birjuzova (where my apartment in which I stayed in was located). When I returned to Rijeka, the city I live in, I saw a man going through the dumpster. When I woke up in Belgrade I saw the same thing. Even though we are 550 km away, even though we are different in many ways, in some we are unfortunately very much alike.

Nadam se da su vam se moja dva posta o mom posjetu Beogradu svidjela.

I hope you liked my last two posts about my visit to Belgrade

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising