Silverex sapun

Silverex sapun

Prištiće, mitesere i akne imam otprilike 7-8 godina. Ono što sam u tom periodu naučila je da mnogo faktora utječe na vašu kožu. Prehrana, zrak, stres i proizvodi koje koristite su glavni od faktora koji ili pomažu ili odmažu vašoj koži.

Što se prehrane tiče treba jesti umjereno. Stvari koje treba izbjegavati su slatko, masno i mliječno jer to stvari koje najčešće uzrokuju reakciju na vašem licu. Ono što preporučam svima je da odu kod dermatologa na savjetovanje i na čišćenje lica. Vaši prstići ili neka druga pomagala ne mogu očistiti lice kao što to može dermatolog. 



Što se njege lica tiče ne treba pretjerivati i treba biti jednostavan. Micelarna otopina za čišćenje lica od šminke i od nećistoća koje su se nakupile na vašem licu tijekom spavanja. Nakon toga krema za lice, a navečer nakon što skinete šminku s Micelarnom otopinom preporučam da dubinski očistite vašu kožu prije nanošenja kreme. 

Za takvo čišćenje preporučam Silverex sapun. Iako je sapun može koristiti za cijelo tijelo ja ga osobno koristim samo za čišćenje lica.

SASTOJCI:

Sapun se sastoji od 50 sastojaka; srebra, kokosovo ulje, maslinovo ulje, zelena glina, alge kamilica i jedan od po meni najvažnijih sastojaka je vitamin  E. Ono što mi se posebno sviđa kod ovog sapuna je činjenica da je sapun 98% prirodan.


KORIŠTENJE:

Način na koji ja koristim ovaj sapun je da navečer nakon što skinem šminku s Biodermom, očistim lice sa sapunom. Nakon što nanesem sapun na lice ostavim ga da djeluje oko minutu i zatim isperem.

RECENZIJA:



Ono što mi se posebno sviđa kod ovog sapuna je činjenica da stvarno dubinski čisti vaše pore. Ono što ćete možda primijetiti prilikom korištenja sapuna je da nakon ispiranja vaša koža je nešto suša. No nemojte se brinuti to radi većina gelova za čišćenje koji zaista čiste vašu kožu. Morat na umu da niti jedan proizvod neće djelovati na vašoj koži ukoliko vi niste konzistentni s vašom rutinom.

Nadam se da vam se moj post svidio.

XOXO

Anita

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising