L'OCCITANE REVIEW

  L'OCCITANE REVITALIZIRAJUĆI ŠAMPON ZA SVJEŽINU VLASIŠTA
L'OCCITANE REVITALIZING FRESH SHAMPOO

Pred mjesec i pol dana počela sam koristiti L'Occitanov šampon koji je namjenjen za masnu kosu. Oduševila sam se! Kosa je osvježena i predivno miriše. L'Occitanov šampon napravljen je od 5 eteričnih ulja (mente,grejpa,timjana,cedra i lavande). Uz pomoć ovog šampona nekada mogu izdržati i do 4 dana bez pranja kose što je ni jedan šampon nikada nije uspio učiniti mojoj kosi. Probala sam razne šampone za masnu kosu skupih brandova kao što su Lush i La Roche-Posay. Moj drugi favorit dosada je bio Garinerov šampon za masnu kosu; o njemu sam i napravila post (OVDJE), no L'Occitane ga je nadmašio u svakom pogledu.



6 weeks ago I started using L'Occitane shampoo for oily hair. It blew my mind! My hair is refreshed and it smells amazing. It's made from 5 different essential oils (mint,grapefruit,thyme,cedrus and lavander).  With this shampoo I can go 4 days without washing my hair. I have tried many expensive shampoos for oily hair (Lush, La Roche-Posay...) but this one is the best. My other favorite shampoo is from Garnier which I have done a post about a while ago (HERE). L'Occitane is definitely better one.

Primjedbe

  1. Zdravo,
    ja takođe imam masni tip kože, i kosa mi se masni na dan-dva, što je za mene veliko opterećenje.
    Zanima me gde ima da se kupi ovaj šampon? :)

    Moj blog:
    http://maricorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u l'occitane dućanu mislim da ga ima u beogradu pogledaj na njihovoj facebook stranici. kod nas u hrvatskoj mozes naruciti i online ali ne znam dal je to slucaj i u srbiji. imas divan blog :D

      Izbriši
  2. :) http://kat-on-a-journey.blogspot.com/2014/11/un-diet.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja ju perem 1 tjedno i htjela bih promijeniti sampon.Koji da nabavim???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svako vlasište je drugacije ono sto odgovara meni mozda nece odgovarati tebi. mozda ovaj od l'occitana ili garnierov fructis zeleni imas recenziju isto na mom blogu :D

      Izbriši
  4. Htjela bih kupiti sprej za masnu kosu.Ima li ga u D&M

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima batiste u d&m :D http://anitalovesbeauty.blogspot.hr/2015/10/batiste-dry-shampoo.html

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising