Inspire me konferencija

Inspire me konferencija je najdraži event u 11. mjesecu kojeg sam posjetila dosada. Drugi put za redom dotaknule su me brojne životne priče predavača i polaznika koje su me inspirirale za nastavak s mojim radom.

U ovom postu ću vam ukratko ispričati o samoj ideji i konceptu konferencije, njenoj organizaciji i usporedit ću je s prošlogodišnjom Inspire me konferencijom.


Naziv konferencije vam sve govori; cilj je inspirirati i nadahnuti ljude oko sebe. Naglasak je na tome da se nadahnjuju ljudi koji imaju svoje projekte; poduzeća, klubove, coworking prostore itd.

Ono što se meni možda ponajviše sviđa kod ovakvih evenata jest činjenica da možete na vrlo lak i jednostavan način graditi i razvijati vaš network ljudi.

Malo o konferenciji...

Konferencija se sastoji od dva dijela: predavanja i radionice. U Zagrebu se konferencija odvijala u City Plazi te su evente unutar konferencije raspodijelili na taj način da se sva predavanja odvijaju u prizemlju, dok su radionice smještene na prvom katu.


U odnosu na prošlogodišnju konferenciju, ove godine imali ste priliku imati speed dating s poslodavcima. Mislim da je to odličan dodatak konferenciji jer postoji puno studenata koji su posjetitelji konferencije i koji su u potrazi za poslom. Ovo je puno pristupačniji i neformalniji koncept razgovora za posao, nego što je to kada stvarno idete na razgovor za posao. Iz tog razloga mislim da je super stvar jer je to još jedan način na koji posjetitelj može skupiti novo iskustvo.

Organizacija konferencije

Moram priznati da je organizacija same konferencije i cijeli njen tijek prošle godine bio puno bolji. Ove godine su im akreditacije dostavljene nešto kasnije od predviđenog vremena što je uzrokovalo popriličnu gužvu na samom ulazu. Predavanja su iz tog razloga kasnila 10-15 minuta.

Voditeljica konferencije bila  je Ida Prester koja je konstantno požurivala predavače na konferenciji i prekidala ih usred rečenice kako bi se program nastavio. Naravno nije ona bila kriva što ih je morala prekidati (to je zbog organizacije koja je zakazala na samom početku konferencije), ali način na koji je ona to radila je bio izuzetno odbojan i suviše bezobrazan. Kao voditeljica me uopće nije oduševila. Bila je suviše dosadna i nedostajala joj je doza humora.

Prošlogodišnji voditelj Frano Ridjan bio je izuzetan. Pričljiv, šaljiv i nenapadan što ove godine kod Ide nije bio slučaj.


Pauza za ručak

Ono što mi se ove godine posebno svidjelo na konferenciji jest činjenica da smo mogli odabrati ručak za 30 kn u restoranu Spoon na 2 katu. Pošto sam ja jedna izuzetno gladna curka, ovo je bio savršen spoj ugodnog s korisnim za mene. Hrana je bila izuzetno fina, a osoblje u restoranu ljubazno i profesionalno.


Kraj konferencije

Po rasporedu kraj konferencije je bio u 18h. U dvorani je u tom trenutku bilo 30-tak ljudi što je užasno malo ljudi u odnosu na količinu ljudi koji je cirkulirao dvoranom u jutarnjim satima. Glavni razlog tome jest činjenica da je većina ljudi već tada krenula prema  klubu Johann Frank gdje se održavao after party. Nekako mi je taj kraj bio neobičan, kao da odlazimo s neke dosadne kave

Nadam se da vam se post svidio.

U slijedećem postu ću napisati nešto više o predavačima koji su bili na samoj konferenciji i podijeliti neke stvari o kojima su oni pričali u svojim govorima.

XOXO

Anita

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising