Mac Stobe Cream recenzija

Mac Stobe Cream

Što je zapravo strobing? Mislim da se to većina od vas pita. Strobing je zapravo suprotno od konturiranja; to je način na koji ističemo (osvjetljavamo) određene dijelove našeg lica i tijela koje inače ističe sunčeva svjetlost. Trend je započeo prije otprilike dvije godine, a ja sam se ove godine odlučila iskušati u tom području.

Obožavam probavati nove proizvode i trendove u šminkanju, a kada je ASOS počeo prodavati određene Mac proizvode na svojim stranicama odlučila sam naručiti Mac Strobe cream. Nakon otprilike tjedan dana, moj Asos paket je došao na moja vrata. Začudilo me jedino što Mac Strobe krema nije došla u pakiranju,nego samo proizvod. To me moram priznati malo razočaralo, no vrlo brzo sam zaboravila na to.


Mac je brand koji stvarno ima jako dobre i kvalitetne proizvode. Ruževi, puder, highlighteri.... Ukoliko imate priliku probati ijedan Mac proizvod moj savjet vam je: PROBAJTE GA!

PAKIRANJE:
Iako se ovo pakiranje sastoji od samo 30 ml, smatram da je odlično jer ne trebate puno proizvoda da biste stvorili željeni look, a i praktičan je za putovanje. Ono što mi se također sviđa jest činjenica da pakiranje nije stakleno stoga nije teško za nositi u torbi.



KORIŠTENJE:
Kada sam prvi put isprobala strobe kremu napravila sam grešku jer sam stavila kremu po cijelom licu prije nego što sam nanijela puder. To nije sasvim pogrešno, na taj način možete koristi ovaj proizvod, no iskreno nisam primjetila neku razliku. Iz tog razloga ja prvo nanesem tekući puder i onda na mjesta gdje bi inače stavila highlighter utapkam strobe kremu. Na taj način dobijete prirodan, zdrav sjaj i izgledate kao da vas je sunce udarilo iako možda niste na suncu.

RECENZIJA:
Tekstura proizvoda je vrlo lagana, kremasta lako se miješa s vašim tekućim puderom. Ono što mi se najviše sviđa je što ne trebate puno proizvoda da biste postigli željeni efekt.


Nadam se da Vam se moj post svidio.
XOXO
Anita


Have you heard about strobing? If you haven't I will explain it  to you. It is a technique opposite to conturing. This technique is all about enhancing your features by using only a highlighter and a natural light. The trend became popular two years ago, but I tried it fairly recently .

I love trying new products and when ASOS started selling MAC products on their web site I decided to order some of their products. I ordered Mac Strobe cream. After a week my order arrived. What surprised me the most was the fact that the cream did not arrive in a Mac cardboard packaging. That was quite disappointing for me actually but I got over it.

In my opinion Mac is a brand which has products of high quality. Lipsticks, foundations, highlighters... If you have the chance to try any of the Mac products try them you will not regret it.




PACKAGING:
This packaging contains only 30 ml but I don't mind it because it is perfect when travelling. I like the fact that the packaging is not a glass bottle because i personally find them heavy.

USAGE:
When I first tried this strobe cream I made a big mistake. I applied it all over my face before I put foundation. This is not completely wrong, but it did not work for me. Now I apply it after I have already applied my foundation on the high points of my face such as cheek bones and on my cupids bow. That way I achieve a natural, healthy glow.

REVIEW:
I like the texture of this strobe cream. It is light, creamy, easy to apply and blend as well. A little product goes a long way which is amazing because this product will last you at least six months.

I hope you liked my post.
XOXO
Anita.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising