Fitoval losion protiv ispadanja kose

Drage moje,
danas ću vam reći moje mišljenje o Fitoval tekućini koja potiče rast kose. Ideja iza proizvoda je da na čistu i osušenu kosu stavite pet mililitara tekućine po cijelom vlasištu, utrljate i ne sušite fenom. Moram priznati da je postupak jednostavan,ne uzima puno vremena, a što je meni najbitnije da dodatno ne zamašćuje kosu. Jedini problem u cijeloj priči je činjenica da proizvod ne služi svrsi. Nisam vidjela nikakvo poboljšanje u rastu kose na mom vlasištu. Uspoređujući ga sa Solgarovim tabletama za rast kose (OVDJE), Solgar pobjeđuje. Ne znam dal je stvar u tome što nisam dobro koristila proizvod ili mi jednostavno nije odgovarao.

Jednostavnost korištenja: 10/10
Učinkovitost: 2/10
http://www.fitoval.hr/hr/proizvodi/protiv-ispadanja-kose/losion/

Nadam se da vam se moj post svidio
XOXO
Anita
Fitoval - Losion protiv ispadanja kose


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising