L'Occitane Hydra Vital cream

Drage moje!
Danas ću vam govoriti o mojoj najdražoj hidratantnoj kremi. Radi se o L'Occitane-ovoj Hidravital kremi. Krema je lagane teksture koja se brzo upija u vašu kožu i hidratizira je bez da čini vašu kožu premasnom. Moj tip kože je mastan zato ne trebam nešto što će činiti moju kožu masnijom, već samo nadoknaditi hidrataciju koja je potrebna mojoj koži. Miris je karakterističan za cijelu Anđelikinu liniju i moram priznati da je puno bogatiji nego kod gela za čišćenje i Hidravital gela. Ono što mi se najviše sviđa što se brzo upija tako da ne trebate čekati 10 minuta prije no što stavite tekući puder na vašu kožu. To mi se sviđa jer kada se šminkam ujutro ionako nemam dovoljno vremena za šminkanje tako da mi netreba još jedan proizvod koji samo prolongira moj odlazak kroz vrata. Nadam se da nisam jedina po tom pitanju he he. Također krema može služiti i kao primer prije samog tekućeg pudera.

Tekstura: lagana 10/10
Hidratacija:9/10
Miris:10/10
Pakiranje:7/10

Nadam se da vam se svidio moj post.
XOXO
Anita





Hello every1!
Today I am bringing you another review on my favorite moisturizer L'Occitane Hidravital cream. The texture of the cream is divine and lightweight. The cream soaks in to the skin so quickly which is perfect because I use it before I apply my foundation in the morning and I don't have ten minutes to spare and wait for my moisturizer to soak in. I use it as a moisturizer and as a primer as well.I have oily skin so this product is perfect for me because it moisturizes my skin without it getting to oily. The product has a characteristic sent form the Angelica line which I adore. The sent is much stronger in this product then in the cleansing gel and Hidravital gel though but I don't really mind.

Texture: lightweight 10/10
Hydration: 9/10
Sent:10/10
The packaging:7/10

I hope you liked my post
XOXO
Anita

Primjedbe

  1. Ova krema mi se čini vrlo zanimljivom. I meni takva krema tako da ću je definitivno imati na umu :))

    http://simplicittty.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ti je blog, ali trebalo bi malo da promenis izgled, da dodas followers widget :)


    In Fashion Chains blog

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising