Catrice Blush

Drage moje!
Danas ću vam govoriti o mojem najdražem rumenilu od Catrice-a. Koristim ga već neko vrijeme i jako mi se sviđa. Ovo rumenilo koristim isključivo za dnevni look i kada ne želim puno boje na obrazima zbog toga što je pigmentacija osrednja. Boja je savršeno imitira ono malo boje koje moje lice dobije kada se nasmijem pošto je moja put iznimno blijeda. Catrice rumenila pristupačna su svima, nisu skupa (28,90kn) i odlična su. Imate li neke preporuke za vaše najdraže proizvode koje bi trebala probati?

Pigmentacija: 7/10
Izdržljivost: 6/10
Ukupna ocjena: 7/10






Hello everyone!
Today I wanted to talk to you about my favorite blush from Catrice. I have been using it for quite a while now and I really like it. I use this blush only in the day time and when I don't want a lot of color on my cheeks. The color matches to the one I get on my cheeks when I smile since my skin is really pale. Catrice blushes are affordable (4 dollars or 3 euros), easy accessible and they are great. What are your favorite products? Tell me in the comments below.

Pigmentation:7/10
Duration:6/10
All Around:7/10


XOXO

Anita

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising