KIKO PURIFYING MASK

Hello everyone,
long time no see. I was in Paris for a week and I had the time of my life. I am going to make a post about the whole experiance soon so stay tuned for that. Today's topic is a new (old) face mask from Kiko cosmetics. I used this product a year ago and I loved it. Since then I forgot about the product for two reasons: I started using other face masks and the fact that I could only order it online with a ridiculously high shipping. I bought it in Paris and I fell in love with it again. I like how this mask helps my oily skin. It helps to control my pimples and remove my dead skin cells. It helped me to tame down my hormonal pimples which no product has succeded. I would recommend this product to everyone who has oily skin because it will not dry out your skin but it will help your imperfections.

Hope you liked this sort but sweet post.

XOXO

Anita

You can buy this product on the official website of Kiko make up Milano (HERE)
Also if you are receiving their newsletter you can get codes for an amazing discount. Kiko is having a summer sale on their website currently so go and check it out.






Dragi moji,
dugo nisam objavila post, a razlog tome je bio moje putovanje u Pariz. Uskoro ću napraviti post o cijelom putovanju tako da obavezno pogledajte moj blog za nekoliko dana. Današnja tema je maska za lice od Kika. Ovu masku sam koristila prije godinu dana i bila mi je fantastična. Od tada je nisam koristila iz dva razloga: počela sam koristiti druge maske za lice i nekako sam je zaboravila, a i činjenica da je poštarina s Kikove web stranice pozajmašna nije me privlačila. Maska mi je pomogla riješiti se hormonalnih prišteva (što nijedan proizvod dosad nije uspio) i mrtvih stanica kože.Preporučila bi ovaj proizvod onima koji imaju masnu kožu. Maska vam neće isušiti kožu, ali će riješiti sve vaše nesavršenosti na licu (gotovo sve). 

Nadam se da vam se svidio ovaj kratak post. 

XOXO

Anita

Preporučila bih svima da se prijave na newsletter jer će te na taj način moći dobiti kodove s kojima možete ostvariti odličan popust. Trenutno Kiko na svojoj web stranici ima ljetne popuste pa svakako pogledajte. (OVDJE)


Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising