ROSAL LIP BALM (INK)REDIBLE COLORS

Drage moje,
Danas vam donosim recenziju Rosal Lip Balm hidratizirajućim ruževima. Postoje četiri nijanse: Violet Touch, Morning Rose, Coral Candy i Flash Nude. Probala sam sve četiri i oduševila sam se. Pigmentacija je izvanredna i ne isušuju usne. Ostaju na usnama 3-4 sati što je po meni izvanredno. Tijekom zime sam najviše koristila Violet Touch zato što je to najtamnija nijansa boje borovnice i nekako mi je bila najprigodnija za zimske mjesece, dok mi je najdraža nijansa definitivno Flash Nude. Flash Nude najviše koristim na svakodnevnoj bazi jer nekako najbolje pristaje uz moj ten i uz moj dnevni make-up. Morning Rose je također divna nijansa, ali je najslabije koristim od sve četiri zbog toga što mi ne izgleda lijepo na mojim usnama. Coral Candy je crvena nijasa s narančastim podtonom. Najviše je koristim u ljetnim i proljetnim mjesecima.

Nijanse s lijeva na desno: 1. Flash Nude
                                          2. Violet Touch
                                          3. Morning Rose
                                          4. Coral Candy
                          

Nijanse s lijeva na desno: 1. Coral Candy
                                          2. Violet Touch
                                          3. Morning Rose
                                          4. Flash Nude


Nadam se da vam se svidjela ova moja kratka recenzija. XOXO Anita




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

SOLGAR SKIN, NAILS AND HAIR

Sona krema

Msc krstarenja / Msc cruising